uniseat
New member
- Lid geworden
- 27 aug 2010
- Berichten
- 1.406
Mannen wat was het een top vandaag. Mooi weer, snelle auto's en een lekkere bak koffie.
Die koeken mag je volgende keer weer meenemen Mart.
Sommige dingen kan je beter voelen in de praktijk en dat hebben we gemerkt vandaag.
Helaas waren we met 3 auto's, dat heeft zo z'n voordelen.
Kan een auto nog beter gemaakt worden?
Je zou denken, dat een Seat Leon 1p Fr toch wel voldoende zou moeten zijn.
Soms weet je ook niet beter. Dat bv remmen of ophanging, banden een wereld van verschil kan uitmaken.
Leuk met 3 man in de auto, testen en je mening geven over dingen. Gewoon Top.db
Als eerste zijn we gaan testen met het rooie kanon van Mart. Mart is meer een bochten man, dat merk je.
Hup het stuurtje om en volgas door de bocht, was bijna vergeten om me gordel om te doen achterin.
Voorin zit je als gegoten in de mooie FR stoelen, achterin is dat een wereld van verschil.
Je kan dan goed merken, wat een goed onderstel/remmen en banden kan doen.
De bite van de remmen is gewoon geweldig, licht aanraken en je staat zo stil.(zelfs al zijn ze koud)
En dat je zo haaks de bocht door kan, Mart heeft dat bewezen vandaag. db
Die Toyo's plakken als een gek. Goed bandje naar mijn mening.
We gingen als tweede met de Cupra van Michael op pad. Mart weer achter het stuur, Michael er naast en ik op de achterbank.
Een Cupra heeft een goed onderstel c.q remmen standaard.
Remmen hebben een goede bite, misschien zou je dit nog beter kunnen maken met andere schijven en blokken(wie weet). Lastig te zeggen.
Ik was er behoorlijk van onder de indruk.
Eigenlijk is het alles wat je op een Fr mist.
De auto loopt echt heel mooi en wat een power heeft die auto. db
Als derde zijn we gaan rijden met mijn Fr, Mart weer achter het stuur en ik ernaast, Michael achterin.
Mart wou graag weten wat de koppeling deed. Ik denk dat je het stiekem toch lekkerder vond schakelen.
Veel directer, sneller oppakken en een rustigere motor.
De remmen kunnen wel een upgrade hebben, als je eenmaal met Cupra/R32 remmen heb gereden wil je niet anders.
Mart wist genoeg over het onderstel, je gezicht spreekt boekdelen. Zou een mooie upgrade zijn voor in de toekomst.
Michael wou daarna nog eef rijden voor de grip van de Goodyear F1 banden.
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden Michael.
Het is soms lastig om een keuze te maken. De gulden middenweg is ook fantastisch.
Mannen bedankt voor deze mooi ervaring.
Gr Bas
P.S Dat gezicht van die motorrijder in de bocht was echt priceless.(160 door een bocht, het kan)
Nog wat foto's erbij en klaar.
Die koeken mag je volgende keer weer meenemen Mart.
Sommige dingen kan je beter voelen in de praktijk en dat hebben we gemerkt vandaag.
Helaas waren we met 3 auto's, dat heeft zo z'n voordelen.
Kan een auto nog beter gemaakt worden?
Je zou denken, dat een Seat Leon 1p Fr toch wel voldoende zou moeten zijn.
Soms weet je ook niet beter. Dat bv remmen of ophanging, banden een wereld van verschil kan uitmaken.
Leuk met 3 man in de auto, testen en je mening geven over dingen. Gewoon Top.db
Als eerste zijn we gaan testen met het rooie kanon van Mart. Mart is meer een bochten man, dat merk je.
Hup het stuurtje om en volgas door de bocht, was bijna vergeten om me gordel om te doen achterin.
Voorin zit je als gegoten in de mooie FR stoelen, achterin is dat een wereld van verschil.
Je kan dan goed merken, wat een goed onderstel/remmen en banden kan doen.
De bite van de remmen is gewoon geweldig, licht aanraken en je staat zo stil.(zelfs al zijn ze koud)
En dat je zo haaks de bocht door kan, Mart heeft dat bewezen vandaag. db
Die Toyo's plakken als een gek. Goed bandje naar mijn mening.
We gingen als tweede met de Cupra van Michael op pad. Mart weer achter het stuur, Michael er naast en ik op de achterbank.
Een Cupra heeft een goed onderstel c.q remmen standaard.
Remmen hebben een goede bite, misschien zou je dit nog beter kunnen maken met andere schijven en blokken(wie weet). Lastig te zeggen.
Ik was er behoorlijk van onder de indruk.
Eigenlijk is het alles wat je op een Fr mist.
De auto loopt echt heel mooi en wat een power heeft die auto. db
Als derde zijn we gaan rijden met mijn Fr, Mart weer achter het stuur en ik ernaast, Michael achterin.
Mart wou graag weten wat de koppeling deed. Ik denk dat je het stiekem toch lekkerder vond schakelen.
Veel directer, sneller oppakken en een rustigere motor.
De remmen kunnen wel een upgrade hebben, als je eenmaal met Cupra/R32 remmen heb gereden wil je niet anders.
Mart wist genoeg over het onderstel, je gezicht spreekt boekdelen. Zou een mooie upgrade zijn voor in de toekomst.
Michael wou daarna nog eef rijden voor de grip van de Goodyear F1 banden.
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden Michael.
Het is soms lastig om een keuze te maken. De gulden middenweg is ook fantastisch.
Mannen bedankt voor deze mooi ervaring.
Gr Bas
P.S Dat gezicht van die motorrijder in de bocht was echt priceless.(160 door een bocht, het kan)
Nog wat foto's erbij en klaar.
Laatst bewerkt: